تشکیل پرونده مالیاتی

آنچه در این پست میخوانید

گام اول: تشکیل پرونده مالیاتی

۱- یک اطلاعات پایه و اولیه

۲- اطلاعات تماس

۳- اطلاعات شعب

۴- اعضای هیئت مدیره

۵- اطلاعات مشمولین ارزش افزوده

۶- نوع فعالیت/دسته‌بندی:

  • بر اساس کد
  • بر اساس

۷- حساب‌ها و مجوزها

گام دوم: دریافت امضای الکترونیک

۱- ثبت و درخواست از طریق سایت gica.ir و سپس مراجعه به دفاتر اسناد رسمی تایید شده

۲- مراجعه به دفاتر اسناد رسمی تایید شده و درخواست امضای الکترونیک

گام سوم: دریافت شناسه یکتا مالیاتی

گام چهارم: اتصال شناسه یکتا با نرم‌افزار حسابداری یا نرم‌افزار واسط

گام پنجم: دریافت شناسه ۱۳ رقمی کالا یا خدمت از سایت stuffid.tax.gov.ir

گام ششم: ثبت طرف حساب‌ها و کالاها در نرم‌افزار و ارسال فاکتور فروش در سامانه معدیان

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This is a test site
Build with Digits